مقالات نهال, نهال گردو

روش تشخیص گردو با کیفیت

روش تشخیص گردو با کیفیت (How to identify quality walnuts)

روش تشخیص گردو با کیفیت (How to identify quality walnuts)

در این مقاله از وب سایت سالم نهال به شما روش تشخیص گردو با کیفیت (How to identify quality walnuts) را آموزش خواهیم داد. با توجه به اینکه امروزه انواع گردو ایرانی و خارجی، با قیمت‌های متفاوت و به صورت‌های مختلفِ با پوست یا مغز شده در بازار موجود است، شناخت روش‌های تشخیص گردوی خوب و تازه، برای داشتن خریدی بهتر ضروری است. در این مقاله با ما همراه باشید تا با روش‌های شناسایی گردوی خوب و با کیفیت آشنا شوید.

برای مشاهده و خرید نهال گردو ژنوتیپ تیپ 7 سردسیری کلیک کنید

معرفی روش تشخیص گردو با کیفیت

برای اینکه متوجه شوید گردویی خوب و با کیفیت است یا خیر، فاکتورهای زیر را باید در مورد آن امتحان کنید:

  1.  توجه به عطر گردو: در هنگام خرید مغز گردو، تعدادی از گردوها را بو کنید؛ اگر گردو عطر ماندگی یا غیر طبیعی می‌داد، این نشان از کهنگی یا کیفیت پایین آن گردو دارد.
  2.  توجه به طعم گردو: برای این کار طعم تعدادی از گردوها را امتحان کنید. گردوی تازه و مرغوب طعمی لذیذ و گس دارد؛ چنین گردویی نباید طعم ماندگی یا کپک بدهد و هم‌چنین زمانی که آن را می‌جوید، نباید در انتهای گلوی خود احساس تلخی زیاد یا سوزش کنید.
  3.  توجه به میزان چربی گردو: هر چه گردویی چرب‌تر باشد، این به معنای بهتر و مرغوب‌تر بودن آن است. برای تست میزان چربی گردو، آن را بین دو انگشت خود له کنید؛ با این کار با توجه به میزان روغنی که گردو پس می‌دهد، می‌توان میزان چرب بودن آن را متوجه شد.
  4. توجه به ظاهر گردو: در حالت کلی اگر گردویی خیلی تیره یا چروکیده باشد، این می‌تواند نشان‌دهنده پایین بودن کیفیت آن ‌باشد ولی نمی‌توان گفت هر گردوی تیره‌ای، کهنه و بی‌کیفیت است.

احتمالا با گردوی خورشتی آشنایی دارید؛ این گردو با وجود رنگ تیره‌ای که دارد، بعضا دارای طعم بهتر و چربی بالاتری نسبت به گردوهای روشن‌تر و سفید است. علاوه بر این اکثر گردوهای تویسرکان که مرغوب‌ترین و بهترین گردوی ایران محسوب می‌شوند، رنگ متمایل به زرد دارند.

برای مطالعه بیشتر در مورد گردو کلیک کنید : ویکی پدیا

فروشگاه آنلاین نهال سالم نهال

برای  خرید نهال در ابتدا می بایست به سایت سالم نهال مراجعه کنید.  در قدم دوم باید از کارشناسان ما در این زمینه مشورت بخواهید. برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه خرید انواع نهال و مشاوره خرید نهال به شماره زیر پیام دهید یا از طریق واتس آپ با ما در ارتباط باشید. کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس خواهند گرفت. سالم نهال ارائه دهنده انواع نهال به سراسر کشور می باشد.

در این مجموعه نهالستان، نهال‌های مختلف انواع میوه برای فروش وجود دارد که شما ‌می‌توانید برای خرید آن‌‎ها اقدام کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان، می‌توانید با روابط عمومی این مجموعه نهالستان ارتباط برقرار کنید. به صورت تلفنی، اطلاعات مورد نیاز را در مورد خرید و قیمت نهال به دست آورید.

انواع نهال میوه شناسنامه دار

ارتباط با سالم نهال

  • دفتر مرکزی و گلخانه :آذربایجان غربی- شهرستان میاندوآب – کوی رابری بلوار دانشگاه باکری نرسیده به ایستگاه تحقیقات کشاورزی نهالستان سالم نهال
  • آدرس نهالستان شعبه یک :  آذربایجان غربی – شهرستان میاندوآب – کوی تقی آباد شعبه دوم کوی شلوند پشت نیروگاه
  • تلفن همراه : 09144809396
  • صفحه اینستاگرام سالم نهال
  • کانال تلگرام سالم نهال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *