مقالات نهال, نهال گردو

فواید گردو در کاهش فشار خون

فواید گردو در کاهش فشار خون (Walnuts in lowering blood pressure)

فواید گردو در کاهش فشار خون (Walnuts in lowering blood pressure)

در این مقاله از وب سایت سالم نهال به فواید گردو در کاهش فشار خون (Walnuts in lowering blood pressure) به طور کامل خواهیم پرداخت. گردو یکی از مقوی‌ترین مغزهاست که به علت داشتن منابع مغذی بسیار مانند فیبر، پروتئین، ویتامین و مواد معدنی، فواید بسیار زیادی برای بدن دارد. استفاده از گردو در رژیم غذایی از دیرباز تا به امروز در میان تمام جوامع رایج بوده و خواص بی‌نظیر آن بر کسی پوشیده نیست.

برای مشاهده و خرید نهال گردو تخم مرغی کلیک کنید

خواص گردو در کاهش فشار خون

گردو سرشار از آلفالینولنیک اسید یا امگا 3، ترکیبات پلی فنولیک توکوفرول، ملاتونین و فلاونوئیدها است.

مطالعه 1 : فواید گردو در کاهش فشار خون

 مطالعات نشان می‌دهند بین مصرف گردو و سلامت قلب و عروق ارتباط وجود دارد؛ دانشمندان به این نتیجه رسیده‌اند افرادی که در برنامه غذایی خود از گردو استفاده می‌کنند، نسبت به افراد دیگری که از گردو به مقدار کافی مصرف نمی‌کنند، فشار خون پایین‌تری دارند. این ترکیبات فواید آنتی‌اکسیدانی نیز دارند که از عملکرد آندوتلیال و کاهش آسیب‌های عروقی حمایت می‌کنند.

مطالعه 2: فواید گردو در کاهش فشار خون

 نتایج مطالعه انجام شده روی 7500 نفر از افراد در معرض بیماری‌های قلبی نشان می‌دهد افرادی که از رژیم غذایی مدیترانه‌ای که سرشار از آجیل به ویژه گردو می‌باشد، بیشتر مصرف می‌کردند نسبت به افرادی که این رژیم غذایی را نداشتند، فشار خون دیاستولیک پایین‌تری داشتند.

مطالعه 3: فواید گردو در کاهش فشار خون

 محققان دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا معتقدند، وقتی شرکت کنندگان در مطالعات بالینی در رژیم غذایی خود از گردو مصرف می‌کردند، نسبت به زمانی که رژیم غذایی آن‌ها فاقد گردو بود و به جای آن از اسیدهای چرب مشابه گردو استفاده می‌کردند، فواید بیشتری را دریافت می‌کردند.

مطالعه 4: فواید گردو در کاهش فشار خون

بر مبنای مطالعات انجام شده به منظور پیشگیری و کاهش فشارخون در افراد، محققان توصیه می‌کنند به جای مصرف گوشت قرمز چرب یا لبنیات پر چرب برای یک وعده یا میان وعده، مقداری شیر بدون چربی و گردو را در وعده‌ها و میان وعده‌های غذایی خود بگنجانید.

مطالعه 5: فواید گردو در کاهش فشار خون

 مطالعات دیگر نشان می‌دهند رژیم غذایی غنی از گردو سبب کاهش سطح کلسترول بد نظیر LDL، بهبود سلامت عمومی قلب و کاهش ریسک ابتلا به پرفشاری خون می‌شود. بسیاری از آجیل‌ها عمدتاً حاوی اسیدهای چرب تک اشباع نشده (MUFA) هستند، اما گردو عمدتاً از اسیدهای چرب چند غیر اشباع (PUFA) تشکیل شده است که سلامت قلب و کاهش اختلالات وابسته به فشارخون را تضمین می‌کنند.

ازطرف دیگر گردو سرشار از فیبر است و مصرف منظم آن در رژیم غذایی می‌تواند به کنترل وزن نیز کمک کند. داشتن وزن بالا خود عامل بروز بیشتر بیماری‌های قلبی و افزایش فشار خون است.

نتیجه:

 باتوجه به اثرات پیشگیرانه گردو بر فشارخون، استفاده منظم از آن در رژیم غذایی روزانه در صورت نداشتن آلرژی به آن می‌تواند فواید زیادی برای سلامت عمومی بدن و کنترل این بیماری مزمن داشته باشد.

برای مطالعه بیشتر در مورد گردو کلیک کنید : ویکی پدیا

فروشگاه آنلاین نهال سالم نهال

برای  خرید نهال در ابتدا می بایست به سایت سالم نهال مراجعه کنید.  در قدم دوم باید از کارشناسان ما در این زمینه مشورت بخواهید. برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه خرید انواع نهال و مشاوره خرید نهال به شماره زیر پیام دهید یا از طریق واتس آپ با ما در ارتباط باشید. کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس خواهند گرفت. سالم نهال ارائه دهنده انواع نهال به سراسر کشور می باشد.

در این مجموعه نهالستان، نهال‌های مختلف انواع میوه برای فروش وجود دارد که شما ‌می‌توانید برای خرید آن‌‎ها اقدام کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان، می‌توانید با روابط عمومی این مجموعه نهالستان ارتباط برقرار کنید. به صورت تلفنی، اطلاعات مورد نیاز را در مورد خرید و قیمت نهال به دست آورید.

انواع نهال میوه شناسنامه دار

ارتباط با سالم نهال

  • دفتر مرکزی و گلخانه :آذربایجان غربی- شهرستان میاندوآب – کوی رابری بلوار دانشگاه باکری نرسیده به ایستگاه تحقیقات کشاورزی نهالستان سالم نهال
  • آدرس نهالستان شعبه یک :  آذربایجان غربی – شهرستان میاندوآب – کوی تقی آباد شعبه دوم کوی شلوند پشت نیروگاه
  • تلفن همراه : 09144809396
  • صفحه اینستاگرام سالم نهال
  • کانال تلگرام سالم نهال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *