مقالات نهال, نهال سیب

خواص سیب گلاب

ویژگی ها و خواص سیب گلاب

 ویژگی ها و خواص سیب گلاب

اگر میخواهید در مورد ویژگی ها و خواص سیب گلاب و در مورد نهال آن بیشتر بدانید حتما این مقاله از سالم نهال را مطالعه کنید. سیب گلاب، سیبی است که دارای حجم متوسط و کوچک می باشد و رنگ آن سفید کرمی با رگه های طولی قرمز می باشد. سیب گلاب معمولا نرم، شیرین، آبدار، ترد و معطر است و بوی گلاب می دهد.

برای مشاهده خصوصیات و خرید ارقام نهال سیب گلاب کلیک کنید : نهال سیب گلاب

خواص سیب‌گلاب برای سلامتی

تقویت کارکرد سیستم گوارش از خواص سیب گلاب

سیب گلاب دارای مقادیر زیادی فیبر می باشد. فیبر می تواند موجب بهبود حرکات روده، سلامتی دستگاه گوارش و جلوگیری از بروز یبوست می شود. 

رفع مشکلات معده از خواص سیب گلاب

فیبر و مواد مغذی موجود در سیب گلاب می تواند به درمان مشکلات معده از جمله: ترش کرن معده، ریفلاکس معده، و درد معده و حتی رفع کردن حالت تهوع شود.

جلوگیری از سرطان از خواص سیب گلاب

همانند انواع دیگر سیب ها، سیب گلاب نیز سرشار از آنتی اکسیدان است. همانطور که می دانید آنتی اکسیدان ها یک مواد مغذی پر ارزش برای مقابله با رادیکال های آزاد می باشد. آنتی اکسیدان سیب گلاب می تواند با خنثی کردن اثرات مخرب ناشی از رادیکال های آزاد از ایجاد سرطان پیشگیری نماید. سرطان ریه، جز سرطان هایی است که با مصرف سیب گلاب قابل پیشگیری می باشد.

برای مطالعه بیشتر در زمینه میوه سیب کلیک کنید: wikipedia

 بهبود عملکرد دستگاه گوارش

سیب گلاب به سبب داشتن فیبر بالا در بهبود عملکرد دستگاه گوارش موثر است. به گزارش مجله پزشکی آسان طب مشکلاتی مانند ترش کردن، ریفلاکس، حالت تهوع و درد در ناحیه معده با خوردن سیب گلاب برطرف می‌شوند.

جلوگیری از یبوست از خواص سیب گلاب

خوردن سیب گلاب موجب بهبود حرکات روده شده و به دنبال آن از یبوست جلوگیری به عمل خواهد آمد. در نظر داشته باشید که در صورت ابتلا به یبوست، خوردن سیب گلاب موجب درمان آن خواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر در این زمینه، درمان گیاهی یبوست با استفاده از تغذیه کامل گیاهی را مطالعه نمایید.

تقویت مغز و اعصاب

خوردن سیب گلاب موجب تقویت اعصاب شده و آرامش را به افراد هدیه می‌دهد. سیب گلاب خاصیت آرام بخشی داشته و تقویت کننده مغز است. به طور کلی، فسفر موجود در این سیب، اعصاب و مغز را تقویت می‌کند.

پایین آورنده کلسترول خون از خواص سیب گلاب

از خواص دیگر سیب گلاب برای بدن که باز هم به خاطر داشتن مقادیر بالای فیبر و همچنین پلی فنول ها که خاصیت آنتی اکسیدانی دارند، می باشد، پایین آوردن سطح کلسترول خون می شود. کلسترول بالای خون موجب بروز بیماری های قلبی و عروقی می شود و خوردن سیب گلاب می تواند با کاهش کلسترول از بروز بیماری های قلبی جلوگیری نماید.

کاهش کلسترول خون از خواص سیب گلاب

تحقیقات نشان داده‌اند که مقدار بالای فیبر موجود در سیب گلاب موجب کاهش کلسترول بالای خون می‌شود، بنابراین برای کاهش کلسترول بالای خون خود، خوردن سیب گلاب را از یاد نبرید.

فروشگاه آنلاین نهال سالم نهال

برای  خرید نهال در ابتدا می بایست به سایت سالم نهال مراجعه کنید.  در قدم دوم باید از کارشناسان ما در این زمینه مشورت بخواهید. برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه خرید انواع نهال و مشاوره خرید نهال به شماره زیر پیام دهید یا از طریق واتس آپ با ما در ارتباط باشید. کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس خواهند گرفت. سالم نهال ارائه دهنده انواع نهال به سراسر کشور می باشد.

در این مجموعه نهالستان، نهال‌های مختلف انواع میوه برای فروش وجود دارد که شما ‌می‌توانید برای خرید آن‌‎ها اقدام کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان، می‌توانید با روابط عمومی این مجموعه نهالستان ارتباط برقرار کنید. به صورت تلفنی، اطلاعات مورد نیاز را در مورد خرید و قیمت نهال به دست آورید.

انواع نهال میوه شناسنامه دار

ارتباط با سالم نهال

  • دفتر مرکزی و گلخانه :آذربایجان غربی- شهرستان میاندوآب – کوی رابری بلوار دانشگاه باکری نرسیده به ایستگاه تحقیقات کشاورزی نهالستان سالم نهال
  • آدرس نهالستان شعبه یک :  آذربایجان غربی – شهرستان میاندوآب – کوی تقی آباد شعبه دوم کوی شلوند پشت نیروگاه
  • تلفن همراه : 09144809396
  • صفحه اینستاگرام سالم نهال
  • کانال تلگرام سالم نهال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *