مقالات نهال, نهال گردو

نهال گردو در ارومیه

معرفی بهترین نهال گردو در ارومیه (Walnut seedlings in Urmia)

معرفی بهترین نهال گردو در ارومیه (Walnut seedlings in Urmia)

اگر باغدار اهل ارومیه هستید در این مقاله به معرفی بهترین نهال گردو در ارومیه (Walnut seedlings in Urmia) خواهیم پرداخت. آذربایجان غربی یکی از استان های کشور عزیزمان ایران است که با کشور ترکیه و جمهوری آذربایجان هم مرز است و تبادلات کشاورزی و ارسال بهترین نهال گردو از آذربایجان غربی با این کشور از این استان و مسیر تجاری صورت می گیرد. مرکز استان آذربایجان غربی شهر ارومیه است که به دریاچه زیبای آن مشهور است.

وضعیت آب و هوا استان آذربایجان غربی (ارومیه)

  • ارتفاع از سطح دریا نشان دهنده میزان سرما و گرما هر استانی است.ارومیه در ارتفاع بالا از سطح دریا قرار گرفته و این ارتفاع 1300 متر است.شرایط اقلیمی سردی داشته و تابستان های نسبتا گرم و زمستان سرد دارد.
  • میانگین درجه حرارت در آذربایجان غربی حدود 8 درجه سانتی گراد است.بارش باران خوب بوده و اگر بطور حذاکثر میزان بارش را بگوییم 238 میلی متر است.
  • وجود بادها در این استان دیده می شود. حداکثر دما در گرم ترین و سردترین آب و هوا ارومیه به ترتیب 38 و 25- است.
  • در نتیجه استان آذربایجان غربی جزو مناطق سرد و کوهستانی است.بایستی برای کاشت نهال و گیاهان بدانید باد و یخبندان در زمستان ها دیده می شود.

معرفی 6 مورد بهترین انواع ارقام نهال گردو در ارومیه برای کاشت

در ادامه به معرفی ویژگی های هر یک انواع نهال گردو در ارومیه می پردازیم:

نهال گردو کانادایی

نهال گردو کانادایی یکی از بهترین ارقام نهال گردو در ارومیه است. این نهال گردو در شرایط سردسیر به خوبی رشد می کند. عمر اقتصادی این درختان گردو، 100 سال است و در ارتفاع ۳۰۰۰ متری از سطح دریا می توانید آنها را بکارید. باردهی حداکثری درختان گردو کانادایی باعث شده که باغداران شهر ارومیه به آن توجه ویژه ‌ای داشته باشند.

نهال گردو ژنوتیپ برتر

نهال گردو ژنوتیپ برتر برای کاشت در ارومیه یک انتخاب فوق ‌العاده عالی است. این نهال گردو در دوران باردهی خود بیشتر از ۸ تن در هر هکتار میوه تولید می کند. شرایط رشد نهال گردو ژنوتیپ برتر در ارتفاعات حداکثر ۳۰۰۰ متر از سطح دریا است. عمر اقتصادی درختان گردو از این ارقام حدود ۲۰۰ سال گزارش شده که یک رقم قابل توجه برای بهره برداری می باشد.

نهال گردو چندلر

نهال گردو چندلر، معروف ترین نهال گردو در ارومیه است که با شرایط این شهر سازگاری خوبی دارد. این نهال گردو را می‌توانید تا از ارتفاعات حداکثر ۱۵۰۰ متر از سطح دریا بکارید. گردو چندلر باردهی خوبی دارد؛ پوست گردو نازک است و مغز آن درشت است. نهال گردو چندلر در دوران باردهی خود در هر هکتار ۷ تن میوه مرغوب تولید می کند. عمر اقتصادی این درختان گردو صد سال است. می ‌توانید نهال گردو را از نهالستان معتبر ارومیه به صورت عمده بخرید.

نهال گردو تویسرکان

خرید نهال گردو تویسرکان در ارومیه و کاشت آن در هر هکتار، بیشتر از ۶ تن میوه مرغوب به دست می آورید. نهال گردو تویسرکان در ارتفاعات حداکثر ۳۰۰۰ متر از سطح دریا به خوبی رشد می کند. می توانید این نهال گردو را از آدرس بهترین نهال فروشی آنلاین ارومیه به راحتی تهیه کنید. گردو تویسرکان باردهی خوبی دارد و مغز آن درشت و خوشمزه است. گردو تویسرکان و گردو چندلر در کنار هم برای کاشت در ارومیه انتخاب های خوبی هستند.

نهال گردو فرنور

یکی از بهترین ارقام نهال گردو در ارومیه، نهال گردو فرنور است. این نهال ها در ارتفاعات حداکثر ۳۰۰۰ متر از سطح دریا به خوبی رشد می کنند. باردهی نهال گردو فرنور در هر هکتار، ۸ تن میوه مرغوب است. عمر اقتصادی درختان گردو فرنور، 100 سال می باشد. می توانید گردو فرنور را در ارومیه از نهالستان معروف ارومیه به صورت عمده خریداری کنید.

نهال گردو اسرائیلی 

یکی از بهترین ارقام نهال گردو در ارومیه برای کاشت، نهال گردو اسرائیلی است. این نهال گردو در ارتفاعات حداکثر ۲۰۰۰ متری از سطح دریا رشد می کند. عمر اقتصادی درختان گردو از این ارقام 80 تا ۱۰۰ سال گزارش شده است. می توانید گردو اسرائیلی را به صورت نهال عمده و خرده از نهالستان سالم نهال سفارش دهید.

فروشگاه آنلاین نهال سالم نهال

برای  خرید نهال در ابتدا می بایست به سایت سالم نهال مراجعه کنید.  در قدم دوم باید از کارشناسان ما در این زمینه مشورت بخواهید. برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه خرید انواع نهال و مشاوره خرید نهال به شماره زیر پیام دهید یا از طریق واتس آپ با ما در ارتباط باشید. کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس خواهند گرفت. سالم نهال ارائه دهنده انواع نهال به سراسر کشور می باشد.

در این مجموعه نهالستان، نهال‌های مختلف انواع میوه برای فروش وجود دارد که شما ‌می‌توانید برای خرید آن‌‎ها اقدام کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان، می‌توانید با روابط عمومی این مجموعه نهالستان ارتباط برقرار کنید. به صورت تلفنی، اطلاعات مورد نیاز را در مورد خرید و قیمت نهال به دست آورید.

انواع نهال میوه شناسنامه دار

ارتباط با سالم نهال

  • دفتر مرکزی و گلخانه :آذربایجان غربی- شهرستان میاندوآب – کوی رابری بلوار دانشگاه باکری نرسیده به ایستگاه تحقیقات کشاورزی نهالستان سالم نهال
  • آدرس نهالستان شعبه یک :  آذربایجان غربی – شهرستان میاندوآب – کوی تقی آباد شعبه دوم کوی شلوند پشت نیروگاه
  • تلفن همراه : 09144809396
  • صفحه اینستاگرام سالم نهال
  • کانال تلگرام سالم نهال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *