مقالات نهال, نهال گردو

مزایا و معایب نگهداری گردو در یخچال

مزایا و معایب نگهداری گردو در یخچال (Store walnuts in the refrigerator)

مزایا و معایب نگهداری گردو در یخچال (Store walnuts in the refrigerator)

در این مقاله از وب سایت سالم نهال به مزایا و معایب نگهداری گردو در یخچال (Store walnuts in the refrigerator) خواهیم پرداخت.

همان طور که می دانید پاییز فصل گردو است و این روزها آن را به‌راحتی می‌توان تهیه کرد. گردو را به صورت مغز شده خریداری کنید یا اگر آن را با پوست تهیه کرده‌اید آن را پیش از خراب شدن در اثر گرما، مغز کرده و پس از انتقال به کیسه‌های پلاستیکی به صورت دربسته در یخچال یا فریزر (برای طولانی مدت) نگهداری کنید. گردو در محیط بیرون از یخچال به سرعت بوی کهنگی و به اصطلاح نا می‌گیرد.

برای مشاهده و خرید نهال گردو هارتلی ? کلیک کنید

خواص درمانی مغز گردو

 مغز گردو با اینکه از جمله مغزهای چرب است ولی خوردن آن کلسترول خون را کاهش داده و در نتیجه خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی را کم می‌کند. در ضمن نسبت به مغزهای دیگر، حاوی مقدار بیشتری اسید چرب امگا3 است. با توجه به ویتامین A موجود در گردو، خوردن آن برای تقویت بینایی، پوست، مو و ناخن توصیه می‌شود. همچنین به علت دارا بودن ویتامین B برای تقویت اعصاب، رفع سستی و بی‌حالی و خستگی زودرس مفید است. علاوه بر مغز گردو، پوست و همچنین برگ آن برای درمان بیماری‌های مختلف توصیه می‌شود؛ به عنوان مثال می‌گویند جوشانده برگ گردو برای درمان بیماری‌های قند، گل‌مژه، نرمی استخوان، اگزما، نقرس، روماتیسم و کم‌خوابی مفید است.

برای مطالعه بیشتر در مورد گردو کلیک کنید : ویکی پدیا

نگهداری گردو در یخچال

گردوها معمولاً در درجه حرارت اتاق قابل نگهداری هستند. با این حال، اگر می‌خواهید گردوها را برای مدت طولانی نگهداری کنید و از اکسیداسیون روغن‌های طبیعی آنها جلوگیری کنید، می‌توانید آنها را در یخچال نگهداری کنید. در اینجا چند مرحله برای نگهداری صحیح گردو در یخچال آمده‌است:

  1. بررسی گردوها: قبل از قرار دادن گردوها در یخچال، مطمئن شوید که هیچکدام از آنها خراب یا پوسیده‌نیستند. گردوهای خراب ممکن است بوی نامطبوعی داشته باشند و اگر با گردوهای سالم در تماس باشند، ممکن است آنها را هم تلف کنند.
  2. بسته‌بندی مناسب: گردوها را در بسته‌بندی محکم و ضد هوا قرار دهید. می‌توانید از کیسه‌های نایلون یا جعبه‌های بسته‌بندی محکم استفاده کنید. مهم است که هوا به داخل بسته‌بندی نفوذ نکند و گردوها را از رطوبت و عوامل آلودگی محافظت کند.
  3. مکان مناسب: گردوها را در بخشی از یخچال قرار دهید که دمای آن پایدار باشد و تمایلی به تغییرات دمایی نداشته باشد. بخش مخصوصی از یخچال برای نگهداری مواد خوراکی خشک وجود دارد که می‌توانید گردوها را در آن قرار دهید.
  4. دور نگهداشتن گردو ها از عطرهای قوی: گردوها به راحتی بوی دیگر مواد غذایی را می‌گیرند. بنابراین، آنها را در محفظه‌ای جداگانه از سایر مواد غذایی در یخچال قرار دهید، تا عطر و طعم آنها تحت تأثیر قرار نگیرد.
  5. مدت زمان نگهداری: با رعایت شرایط نگهداری مذکور، می‌توانید گردوها را تا 6 ماه در یخچال نگهداری کنید. هرچند که بهتر است گردوها را در مدت زمان کوتاه‌تر مصرف کنید تا از کیفیت و طعم بهتری برخوردار شوند.

حتماً توجه داشته باشید که گردوها در یخچال تر از دمای اتاق قرار می‌گیرند و در زمان برداشت از یخچال ممکن است مرطوب شوند. بنابراین، قبل از مصرف آنها را به دمای اتاق برگردانید و اجازه دهید تا به وضعیت اولیه خود برگردند.

فروشگاه آنلاین نهال سالم نهال

برای  خرید نهال در ابتدا می بایست به سایت سالم نهال مراجعه کنید.  در قدم دوم باید از کارشناسان ما در این زمینه مشورت بخواهید. برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه خرید انواع نهال و مشاوره خرید نهال به شماره زیر پیام دهید یا از طریق واتس آپ با ما در ارتباط باشید. کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس خواهند گرفت. سالم نهال ارائه دهنده انواع نهال به سراسر کشور می باشد.

در این مجموعه نهالستان، نهال‌های مختلف انواع میوه برای فروش وجود دارد که شما ‌می‌توانید برای خرید آن‌‎ها اقدام کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان، می‌توانید با روابط عمومی این مجموعه نهالستان ارتباط برقرار کنید. به صورت تلفنی، اطلاعات مورد نیاز را در مورد خرید و قیمت نهال به دست آورید.

انواع نهال میوه شناسنامه دار

ارتباط با سالم نهال

  • دفتر مرکزی و گلخانه :آذربایجان غربی- شهرستان میاندوآب – کوی رابری بلوار دانشگاه باکری نرسیده به ایستگاه تحقیقات کشاورزی نهالستان سالم نهال
  • آدرس نهالستان شعبه یک :  آذربایجان غربی – شهرستان میاندوآب – کوی تقی آباد شعبه دوم کوی شلوند پشت نیروگاه
  • تلفن همراه : 09144809396
  • صفحه اینستاگرام سالم نهال
  • کانال تلگرام سالم نهال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *