مقالات نهال, نهال گردو

فواید گردو برای پوست

فواید گردو برای پوست (Benefits of walnuts for the skin)

فواید گردو برای پوست (Benefits of walnuts for the skin)

اگر به سلامت پوست خود علاقه دارید ما در این مقاله از فواید گردو برای پوست (Benefits of walnuts for the skin) صحبت خواهیم کرد. گردو فواید بسیاری دارد و استفاده منظم از آن در رژیم غذایی می‌تواند به کاهش ابتلا به بیماری‌های قلبی، پیشگری از سرطان، بهبود عملکر مغز، تقویت سیستم ایمنی بدن و داشتن پوست و موهای سالم کمک کند.

برای مشاهده و خرید نهال گردو لارا کلیک کنید

درباره خواص گردو بیشتر بدانید

گردو سرشار از ویتامین‌های گروه B،E، اسیدهای چرب، مواد معدنی از جمله روی، منگنز، آهن و اسید فولیک، ترکیبات آنتی اکسیدانی و فیبر است. این ویژگی منحصر به فرد گردو باعث شده توجه به آن در بهبود سلامت پوست افزایش پیدا کند و مطالعات بسیاری در اینباره انجام شود.

جذب رطوبت در پوست از فواید گردو برای پوست

یکی از ویژگی‌های این میوه مغز دار کمک به جذب رطوبت در پوست است. بررسی‌ها نشان می‌دهند مصرف گردو می‌تواند به افزایش رطوبت در پوست کمک کند. همچنین استفاده از ماسک روغن گردو و عسل نیز برای حفظ رطوبت داخلی پوست بسیار مفید است.

لایه برداری و پاکسازی پوست از فواید گردو برای پوست

برای داشتن پوست سالم و عاری از هرگونه آلودگی لایه برداری و پاکسازی پوست می‌تواند کمک کننده باشد. استفاده موضعی از روغن گردو برای پوست به علت خاصیت ضد باکتریایی و مرطوب کنندگی آن باعث لایه برداری سطحی از پوست می‌شود و در عین حال از خشکی پوست جلوگیری می‌کند. همچنین استفاده از روغن زیتون در کنار روغن گردو می‌تواند خاصیت لایه برداری آن را دو چندان کند.

گردو سرشار از ویتامین E از فواید گردو برای پوست

گردو همچنین سرشار از ویتامین E و ترکیبات آنتی اکسیدانی است. این ترکیبات آنتی اکسیدانی از سلول‌های پوست در مقابل رادیکال‌های آزاد محافظت به داشتن پوستی زیبا کمک می‌کنند. همچنین ماساژ منظم پوست بدن با گردو می‌تواند سبب بهبود محل زخم و لکه‌های پوستی شود.

رفع تیرگی چشم‌ از فواید گردو برای پوست

امروزه به علت تغییرات سبک زندگی، استرس زیاد، رژیم‌های غذایی ناسالم و خواب نامنظم بسیاری از افراد دچار تیرگی زیر چشم و پف آلودگی آن می‌شوند. استفاده از گردو به صورت خوراکی و موضعی به علت خاصیت تسکین دهندگی آن می‌تواند به از بین رفتن تیرگی چشم‌ها کمک کند و سبب از بین رفتن پف آلودگی زیر چشم‌ها شود.

کمک به کاهش بروز آکنه‌های پوستی از فواید گردو برای پوست

از دیگر خواص گردو برای پوست کمک به کاهش بروز آکنه‌های پوستی است. آکنه یا جوش یکی از بیماری‌های رایج پوستی است که به دلیل مسدود شدن منافذ پوستی و تجمع چربی‌های پوست ایجاد می‌شود. استفاده موضعی از روغن گردو به ازبین رفتن این چربی‌ها و آلودگی‌های پوستی کمک و از مسدود شدن سول های پوست و بروز آکنه جلوگیری می‌کند.

پیشگیری از پیری زودرس از فواید گردو برای پوست

بسیاری گردو را یک ماده غذایی مفید در پیشگیری از پیری زودرس می‌دانند. در واقع گردو به علت وجود مواد معدنی و اسیدهای چرب مفید از سلول‌های عصبی در برابر آسیب‌های رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند و سبب تقویت حافظه نیز می‌شود. استفاده از گردو به صورت موضعی می‌تواند به پیشگیری از پیری زودرس کمک و از ایجاد چین و چروک‌های پوستی جلوگیری کند.

فروشگاه آنلاین نهال سالم نهال

برای  خرید نهال در ابتدا می بایست به سایت سالم نهال مراجعه کنید.  در قدم دوم باید از کارشناسان ما در این زمینه مشورت بخواهید. برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه خرید انواع نهال و مشاوره خرید نهال به شماره زیر پیام دهید یا از طریق واتس آپ با ما در ارتباط باشید. کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس خواهند گرفت. سالم نهال ارائه دهنده انواع نهال به سراسر کشور می باشد.

در این مجموعه نهالستان، نهال‌های مختلف انواع میوه برای فروش وجود دارد که شما ‌می‌توانید برای خرید آن‌‎ها اقدام کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان، می‌توانید با روابط عمومی این مجموعه نهالستان ارتباط برقرار کنید. به صورت تلفنی، اطلاعات مورد نیاز را در مورد خرید و قیمت نهال به دست آورید.

انواع نهال میوه شناسنامه دار

ارتباط با سالم نهال

  • دفتر مرکزی و گلخانه :آذربایجان غربی- شهرستان میاندوآب – کوی رابری بلوار دانشگاه باکری نرسیده به ایستگاه تحقیقات کشاورزی نهالستان سالم نهال
  • آدرس نهالستان شعبه یک :  آذربایجان غربی – شهرستان میاندوآب – کوی تقی آباد شعبه دوم کوی شلوند پشت نیروگاه
  • تلفن همراه : 09144809396
  • صفحه اینستاگرام سالم نهال
  • کانال تلگرام سالم نهال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *