مقالات نهال, نهال هلو

فواید هلو برای لاغری

فواید هلو برای لاغری

خواص و فواید هلو برای لاغری

اگر به دنبال اندامی خوش فرم با جوانی همیشگی هستید حتما این مقاله از وب سایت سالم نهال در مورد خواص و فواید هلو برای لاغری را مطالعه نمایید. هلو حاوی ترکیباتی به نام فنلی است که می‌تواند با چاقی مقابله و روند کاهش وزن را سریع‌تر کند. کالری هلو در برابر مواد مغذی که دارد، بسیار پایین است و فیبر زیادی دارد، از همین رو مصرف این میوه موجب احساس سیری و کاهش وزن می‌شود. اگر از رژیم‌های غذایی لاغری استفاده می‌کنید، پیشنهاد می‌شود هلو را نیز در سبد غذایی خودتان قرار دهید تا سریع‌تر به تناسب اندام برسید و وزن کم کنید.

ارزش غذایی هلو

کالری:

هلو کالری بسیار پایینی دارد، 6 عدد هلوی بزرگ تنها 70 کالری دارد.

کربوهیدرات، چربی و پروتئین ها:

اکثر کالری های موجود در هلو توسط 17 گرم کربوهیدرات در یک هلو بزرگ شامل می شود. همچنین حاوی 1/5 گرم پروتئین و 0/4 گرم چربی ناچیز است.

فیبر غذایی هلو:

یک عدد هلوی بزرگ حاوی حدود 2 گرم فیبر است که بیشتر در پوست آن متمرکز است.

ویتامین های هلو:

1 عدد هلوی بزرگ 570 واحد ویتامین A را فراهم می کند که 10 درصد بیشتر از میزان توصیه شده روزانه این ویتامین است. همچنین هلو حاوی 1/4 میلی گرم نیاسین یا ویتامین B3 می باشد.

هلو حاوی ویتامین های پیچیده B و E در مقادیر کم و ناچیز است.

مواد معدنی هلو:

هلو حاوی سدیم نیست، اما به طور خاص غنی از پتاسیم است. همچنین 10 میلی گرم کلسیم، 30 میلی گرم پتاسیم، 16 میلی گرم منیزیم، 0/3 میلی گرم روی و 0/4 میلی گرم آهن است.

هلو برای کاهش سطح کلسترول بد:

ترکیبات فنولی موجود در پوست و گوشت هلو سبب کاهش کلسترول بد LDL و تحریک کلسترول خوب HDL می شوند. همچنین این ترکیبات ابتلا به بیماری های مربوط به قلب را کاهش داده و سبب حفظ سلامت مطلوب قلب و عروق می شود.

خواص هلو برای لاغری

  • هلو دارای کالری ناچیزی است و مصرف آن به صورت طولانی مدت شما را سیر نگه می‌دارد
  • و به کاهش وزن و لاغری کمک می کند. فیبر موجود در این میوه باعث کاهش کلسترول بد خون شده و فشارخون بالا را کنترل کرده
  • و قند خون را تنظیم می‌کند. مصرف روزانه ۳۰ گرم فیبر برای کاهش وزن بسیار موثر است.
  • هلو به دلیل کالری و چربی کمی که دارد باعث لاغری می شود. در واقع این میوه با افزایش سوخت وساز بدن در کاهش وزن موثر است.
  • میزان قند موجود در این میوه کم است. از خواص هلو می توان به دارا بودن قند های طبیعی اشاره کرد

کلام آخر

هر سه عامل بیمارگر قابلیت انتقال با نهال را داشته و بابراین باید به مراکز فروش نهال هلو که نهال را با گواهی سلامت ارائه می کنند مراجعه کرده و خرید خود را از آن مراکز انجام دهید تا با انتقال نهال آلوده باغ خود را آلوده نکنید. سالم نهال برای راحتی کار کشاورزان تمام نهال هلو را به صورت شناسه دار و با تضمین کیفیت به همراه مات گارانتی عرضه می‌کنند. جهت استعلام قیمت نهال هلو می‌توانید به سایت اینترنتی نهالستان مراجعه کرده و با کارشناسان در ارتباط باشید.

فروشگاه آنلاین نهال سالم نهال

برای  خرید نهال در ابتدا می بایست به سایت سالم نهال مراجعه کنید.  در قدم دوم باید از کارشناسان ما در این زمینه مشورت بخواهید. برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه خرید انواع نهال و مشاوره خرید نهال به شماره زیر پیام دهید یا از طریق واتس آپ با ما در ارتباط باشید. کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس خواهند گرفت. سالم نهال ارائه دهنده انواع نهال به سراسر کشور می باشد.

در این مجموعه نهالستان، نهال‌های مختلف انواع میوه برای فروش وجود دارد که شما ‌می‌توانید برای خرید آن‌‎ها اقدام کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان، می‌توانید با روابط عمومی این مجموعه نهالستان ارتباط برقرار کنید. به صورت تلفنی، اطلاعات مورد نیاز را در مورد خرید و قیمت نهال به دست آورید.

انواع نهال میوه شناسنامه دار

ارتباط با سالم نهال

  • دفتر مرکزی و گلخانه :آذربایجان غربی- شهرستان میاندوآب – کوی رابری بلوار دانشگاه باکری نرسیده به ایستگاه تحقیقات کشاورزی نهالستان سالم نهال
  • آدرس نهالستان شعبه یک :  آذربایجان غربی – شهرستان میاندوآب – کوی تقی آباد شعبه دوم کوی شلوند پشت نیروگاه
  • تلفن همراه : 09144809396
  • صفحه اینستاگرام سالم نهال
  • کانال تلگرام سالم نهال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *