مقالات نهال, نهال گردو

روش های آبیاری درخت گردو

معرفی روش های آبیاری درخت گردو 

معرفی روش های آبیاری درخت گردو  (Walnut tree irrigation methods)

در این مقاله از وب سایت نهالستان سالم نهال به معرفی روش های آبیاری درخت گردو (Walnut tree irrigation methods) خواهیم پرداخت. آبیاری درخت گردو یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که در هنگام پرورش این درختان، کشاورزان حتما باید آگاهی کاملی در رابطه با آن داشته باشند تا بتوانند ثمره تلاش و زحمت خود را به بهترین شکل ممکن ببینند. به طور کلی درخت گردو به میزان آب متوسطی نیازمند است که خوشبختانه در فصل زمستان از طریق بارش برطرف می گردد.

انواع روش آبیاری درخت گردو

روش های آبیاری درخت گردو شامل چندین دسته می گردد که ما به شما معرفی می کنیم و متناسب با شرایطی که برایتان فراهم است، می توانید به آبیاری محصولات خود بپردازید. البته نوع نهالی که انتخاب می نمایید، نیز بی تاثیر نخواهد بود.

  • آبیاری به روش غرقابی

روش غرقابی یکی از بهترین روش های آبیاری درخت گردو محسوب می گردد، به این صورت که آب به لایه های عمیق خاک نفوذ کرده و ریشه درختان تا مدت طولانی رطوبت خواهند داشت. این روش یک نکته منفی دارد که آن نیز می توان به مصرف بیش از حد آب اشاره کرد. ولی در نهایت درختان به میزان کافی آبیاری خواهند شد.

  • آبیاری به روش قطره ای

از دیگر روش های قابل توجه جهت آبیاری درخت گردو، روش قطره ای است. در این حالت همانطور که از نامش نیز پیداست، آب به صورت قطره ای با سرعت و حجم کمی وارد خاک می گردد. این روش نیز از باز دهی بالایی برخوردار بوده و آب کم کم به عمق ریشه درختان نفوذ می کند

  • آبیاری حوضچه ای

در این روش شما می توانید در میان درختان با ایجاد جویی همانند حوضچه به آبیاری درختان بپردازید. آبیاری حوضچه ای نیز برای خود مزایا و معایبی دارد که در مصرف آب نیز صرفه جویی می شود.

باصرفه ترین روش آبیاری درخت گردو

اگر می خواهید بدانید در میان این گزینه ها بهترین روش که هم از نظر آبیاری با صرفه باشد و هم ریشه درختان و نهال به خوبی آبیاری گردد کدام است، ما به شما دوستان آبیاری قطره ای را معرفی می کنیم. این روش علاوه بر اینکه بهترین روش آبیاری درخت گردو محسوب می گردد، بسیار مفید و کم هزینه نیزمی باشد.آب به میزان لارم خود را به تمام بخش های درخت می رساند.

میزان آب مورد نیاز برای درخت گردو

برای حفظ و رشد درختان گردو یکی از مهم ترین فاکتورهایی که باید به آن توجه نمایید، میزان آب مورد نیاز برای درختان گردو است. درختان گردو جهت رشد، مقداری با سایر گیاهان تفاوت دارند. این گیاهان علاوه بر اینکه به رطوبت کم حساس می باشند و باید میزان قابل توجهی آب داشته باشند به رطوبت بیش از حد نیز واکنش منفی نشان می دهند، اگر میزان آبیاری شما نادرست باشد مسلما تاثیر مخربی بر محصولات شما خواهد گذاشت

فروشگاه آنلاین نهال سالم نهال

برای  خرید نهال در ابتدا می بایست به سایت سالم نهال مراجعه کنید.  در قدم دوم باید از کارشناسان ما در این زمینه مشورت بخواهید. برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه خرید انواع نهال و مشاوره خرید نهال به شماره زیر پیام دهید یا از طریق واتس آپ با ما در ارتباط باشید. کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس خواهند گرفت. سالم نهال ارائه دهنده انواع نهال به سراسر کشور می باشد.

در این مجموعه نهالستان، نهال‌های مختلف انواع میوه برای فروش وجود دارد که شما ‌می‌توانید برای خرید آن‌‎ها اقدام کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان، می‌توانید با روابط عمومی این مجموعه نهالستان ارتباط برقرار کنید. به صورت تلفنی، اطلاعات مورد نیاز را در مورد خرید و قیمت نهال به دست آورید.

انواع نهال میوه شناسنامه دار

ارتباط با سالم نهال

  • دفتر مرکزی و گلخانه :آذربایجان غربی- شهرستان میاندوآب – کوی رابری بلوار دانشگاه باکری نرسیده به ایستگاه تحقیقات کشاورزی نهالستان سالم نهال
  • آدرس نهالستان شعبه یک :  آذربایجان غربی – شهرستان میاندوآب – کوی تقی آباد شعبه دوم کوی شلوند پشت نیروگاه
  • تلفن همراه : 09144809396
  • صفحه اینستاگرام سالم نهال
  • کانال تلگرام سالم نهال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *