مقالات نهال

خواص عناب برای لاغری

فواید باورنکردنی عناب برای لاغری

فواید باورنکردنی عناب برای لاغری

اگر از خواص عناب برای لاغری آگاهی ندارید ، حتما این مقله از وب سایت سالم نهال را مطالعه نمایید و برای خرید نهال عناب با ما در تماس باشید. عناب یکی از میوه‌های پرطرفدار برای لاغری است. در این مقاله به بررسی دلایلی می‌پردازیم که چرا عناب برای کاهش وزن موثر است.

عناب یا خرمای قرمز

عناب که به خرمای قرمز یا خرمای چینی معروف است، یک میوه شیرین و خوش طعم می‌باشد که به عنوان یک میان وعده سالم مصرف می‌شود. یکی از مهم‌ترین مزایای عناب این است که کالری بسیار پایینی دارد و فیبر و آنتی اکسیدان آن زیاد است. جالب است بدانید این میوه در دسرها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد و در تمام جهان محبوب است.

مواد مغذی عناب 

همانطور که گفته شد، این میوه کالری بسیار پایینی دارد و غنی از فیبر، ویتامین و مواد معدنی است. در حدود ۳ گرم از این ماده، مواد مغذی زیر وجود دارد:

  • کالری: 79 گرم
  • پروتئین: 1 گرم
  • چربی: 0 گرم
  • کربوهیدرات: 20 گرم
  • فیبر: 10 گرم
  • ویتامین سی: ۷۷ درصد
  • پتاسیم: 5 درصد

این ماده غذایی، می‌تواند به عنوان یک میان وعده عالی و سالم مصرف شود. زیرا کالری بسیار کمی دارد. علاوه بر این، عناب سرشار از ویتامین سی است. ویتامین سی یک ویتامین بسیار مهم برای بدن است که سیستم ایمنی را تقویت می‌کند و خواص آنتی اکسیدانی دارد. مقدار قابل توجهی پتاسیم در این ماده وجود دارد که نقش مهمی در کنترل عضلات و تعادل الکترولیت بدن ایفا می‌کند.

برای خرید نهال عناب کلیک کنید

خواص عناب برای لاغری و کاهش وزن چیست؟

با توجه به پیدایش موج جدیدی از شیوه‌های لاغری، استفاده از انواع میوه‌ها و خوراکی‌های مفید در ابتدای لیست راهکارهای لاغری افراد قرار گرفته تا لاغری تضمین‌شده و بدون بازگشتی را حاصل کند. استفاده از میوه عناب ازجمله راه‌هایی است که برای لاغری معرفی می‌شود.

عناب میوه‌ای با فیبر و ویتامین C بسیار بالا است. علت طعم و مزه شیرین عناب، کربوهیدرات‌هایی است که به صورت قند طبیعی در این میوه قرار دارند‌ و می‌توانند انرژی مورد نیاز بدن را تا حد امکان تامین کنند. در ادامه به بررسی کامل خاصیت‌های عناب درزمینه لاغری می‌پردازیم.

کالری کم

خواص عناب برای لاغری به دلیل کالری کم موجود در ساختار این میوه پدید آمده است. به همین دلیل می‌تواند سبب ایجاد جریانی تحت عنوان چربی سوزی در بدن شود. این میوه به دلیل انواع ترکیباتی که دارد، در قالب یک چربی سوز طبیعی معرفی می‌شود و می‌تواند چربی‌های اضافی و مضر بدن را مورد حمله قرار دهد.

در حقیقت باید چنین گفت که عناب از شیوه‌های مختلفی وارد عمل می‌شود تا وزن افراد به‌طور اصولی کاهش پیدا کند. این موضوع با ویژگی‌ها و خصوصیاتی که عناب در خود دارد، ارتباط مستقیمی پیدا می‌کند!

عناب میوه‌ای سرشار از فیبر

در مورد خاصیت بعدی عناب برای کاهش وزن می‌توان به فیبر موجود در عناب اشاره کرد. فیبر با تاثیر روی روده، فرایند دفع را تسهیل می‌کند. از طرفی هم باید افزود که وجود همین فیبر، عاملی برای پر شدن معده و عدم تمایل به غذا است. در این حالت فیبر موجود در عناب به‌عنوان یکی از فواید عناب برای لاغری معرفی می‌شود‌.

درنتیجه با خوردن عناب می‌توانید تا حد زیادی ظرفیت معده خود را پر کنید تا فضای کمی برای غذا باقی بماند.

آنزیم‌های گوارشی

از دیگر ویژگی‌هایی که در میان خواص عناب برای کاهش وزن مطرح می‌شود، وجود آنزیم‌های گوارشی در این میوه است. درواقع فعالیت این آنزیم‌ها به گونه‌ای است که سبب جذب پروتئین‌ها، به واسطه متابولیزه شدن چربی‌ها و کربوهيدرات‌ها می‌شوند.

کاهش اضطراب و آرم بخش

یکی از دلایل رایج پرخوری و افزایش وزن، استرس و اضطرابی است که به‌صورت ناخودآگاه در افراد وجود دارد.

شاید جالب باشد بدانید عناب برای کاهش اضطراب و استرس مفید بوده و ازاین‌جهت نیز می‌تواند جلوی پرخوری را بگیرد و باعث کاهش وزن شود.

فروشگاه آنلاین نهال سالم نهال

برای  خرید نهال در ابتدا می بایست به سایت سالم نهال مراجعه کنید.  در قدم دوم باید از کارشناسان ما در این زمینه مشورت بخواهید. برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه خرید انواع نهال و مشاوره خرید نهال به شماره زیر پیام دهید یا از طریق واتس آپ با ما در ارتباط باشید. کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس خواهند گرفت. سالم نهال ارائه دهنده انواع نهال به سراسر کشور می باشد.

در این مجموعه نهالستان، نهال‌های مختلف انواع میوه برای فروش وجود دارد که شما ‌می‌توانید برای خرید آن‌‎ها اقدام کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان، می‌توانید با روابط عمومی این مجموعه نهالستان ارتباط برقرار کنید. به صورت تلفنی، اطلاعات مورد نیاز را در مورد خرید و قیمت نهال به دست آورید.

انواع نهال میوه شناسنامه دار

ارتباط با سالم نهال

  • دفتر مرکزی و گلخانه :آذربایجان غربی- شهرستان میاندوآب – کوی رابری بلوار دانشگاه باکری نرسیده به ایستگاه تحقیقات کشاورزی نهالستان سالم نهال
  • آدرس نهالستان شعبه یک :  آذربایجان غربی – شهرستان میاندوآب – کوی تقی آباد شعبه دوم کوی شلوند پشت نیروگاه
  • تلفن همراه : 09144809396
  • صفحه اینستاگرام سالم نهال
  • کانال تلگرام سالم نهال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *