مقالات نهال, نهال آلبالو

خواص آلبالو برای کودکان

فواید و خواص آلبالو برای کودکان

فواید و خواص آلبالو برای کودکان

آیا از خواص آلبالو برای کودکان آگاهی دارید؟ در همین ابتدا باید گفت که آلبالو در کودکانی که اشتهای کمی دارند باعث افزایش اشتها می شود. همچنین مصرف آلبالو در کودکان باعث رفع تشنگی به خصوص در فصول گرم سال می شود.

آلبالو یا همان گیلاس ترش

جالب است که بدانید آلبالو در واقع همان گیلاس ترش می‌باشد که این میوه در فصل بهار به بازار عرضه شده و دارای رنگ تیره و مزه‌ای ترش می باشد. درخت آلبالو درخت کوچکی است که طول آن به دو و نیم متر می رسد. میوه نارس آن به رنگ نارنجی بوده و زمانی که برسد به رنگ قرمز و سیاه در می‌آید. ایتالیا و آمریکا جزو بزرگترین تولید کنندگان گیلاس هستند و بعد از انها آلمان است. این میوه از سرده پرونوس است و برای بیماری های قلبی و روماتیسم مفید است. سرده پرونوس شامل درخت‌های آلو ، گیلاس ، هلو ، زردآلو و بادام می‌شود.

خاصیت ضد التهابی

التهاب‌های بدن به دلیل وجود رادیکال‌های آزاد ایجاد می‌شود که این امر باعث تخریب سیستم ایمنی بدن شده و عوارض مختلفی مانند بیماری‌های قلبی را به دنبال دارد. ترکیبات آنتوسیانین موجود در آلبالو با رادیکال های آزاد بدن مبارزه کرده و از التهاب پیشگیری می کند. آب آلبالو برای کاهش التهاب های بدن بسیار مفید می باشد.

درمان ریزش مو

یکی از دلایلی که ریزش مو رخ می دهد کم خونی است و برای مبارزه با کم خونی باید غذاهای سرشار از آهن را مصرف نمود. آب آلبالو به دلیل آهن فراوانی که دارد برای جلوگیری از ریزش مو و درمان کم‌خونی مؤثر است.

سلامت قلب

آلبالو برای سلامت قلب بسیار مفید است چراکه از آسیب دیواره های عروقی پیشگیری می کند. ملاتونین موجود در آلبالو باعث کاهش خطر سکته و بیماری‌های قلبی می‌شود. ترکیبات آنتوسیانین موجود در این میوه از بیماری های قلبی جلوگیری می کند.

سلامت دندان از خواص آلبالو برای کودکان

خیلی از اوقات پوسیدگی دندان به دلیل عدم بهداشت دهانی ایجاد می شود. ترکیبات موجود در آلبالو به گونه‌ای می‌باشد که مانع تشکیل پلاک شده و از پوسیدگی دندان جلوگیری می‌کند.

برای کاهش احتمال پوسیدگی دندان بهتر است آلبالو را به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

بهبود گردش خون از خواص آلبالو برای کودکان

تا به اینجای کار در مورد فواید بی‌نظیر آلبالو آشنا شده‌اید، یکی دیگر از مزایای این میوه افزایش گردش خون در بدن می باشد. مواد فلاونوئیدی موجود در آلبالو باعث می‌شود تا گردش خون در بدن شدت گرفته و خطر ابتلا به لخته شدن خون کاهش پیدا کند.

 

فروشگاه آنلاین نهال سالم نهال

برای  خرید نهال در ابتدا می بایست به سایت سالم نهال مراجعه کنید.  در قدم دوم باید از کارشناسان ما در این زمینه مشورت بخواهید. برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه خرید انواع نهال و مشاوره خرید نهال به شماره زیر پیام دهید یا از طریق واتس آپ با ما در ارتباط باشید. کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس خواهند گرفت. سالم نهال ارائه دهنده انواع نهال به سراسر کشور می باشد.

در این مجموعه نهالستان، نهال‌های مختلف انواع میوه برای فروش وجود دارد که شما ‌می‌توانید برای خرید آن‌‎ها اقدام کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان، می‌توانید با روابط عمومی این مجموعه نهالستان ارتباط برقرار کنید. به صورت تلفنی، اطلاعات مورد نیاز را در مورد خرید و قیمت نهال به دست آورید.

انواع نهال میوه شناسنامه دار

ارتباط با سالم نهال

  • دفتر مرکزی و گلخانه :آذربایجان غربی- شهرستان میاندوآب – کوی رابری بلوار دانشگاه باکری نرسیده به ایستگاه تحقیقات کشاورزی نهالستان سالم نهال
  • آدرس نهالستان شعبه یک :  آذربایجان غربی – شهرستان میاندوآب – کوی تقی آباد شعبه دوم کوی شلوند پشت نیروگاه
  • تلفن همراه : 09144809396
  • صفحه اینستاگرام سالم نهال
  • کانال تلگرام سالم نهال

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *