مقالات نهال, نهال

نهال گردو پیوندی چیست؟ ?

نهال گردو پیوندی چیست؟ ?

نهال گردو پیوندی چیست؟ ?

با شنیدن نهال گردو پیوندی شاید، به‌یاد انواع عضو پیوند افتاده‌باشید که در مورد درختان هم به همین معنا است. نهال‌هایی که از ابتدا از بذر، کاشت و پرورش داده می شوند، به نهال های بذری معروف می باشند. نهال گردو پیوندی، به علت آنکه با یک تکه چوب که میتواند پایه ی بسیار خوب و با کیفیتی باشد، از رقم های عادی تبدیل به رقم های بسیار تجاری و پرسود شود. این نوع نهال ها که از طریق پیوند زدن، مرحله ی کاشت و رشد خود را آغاز می کنند نهال گردو پایه پیوندی می نامند و حاصل تغییرات ژنتیکی می باشند.

نهال های گردو پایه پیوندی از چند طریق عمده و کاربردی مثل :

  • از پیوند وصله ای
  • یا پیوند شکمی
  • همچنین پیوند امگا
  • یا پیوند اسکنه
  • پیوند اسکنه علفی

می توانند شروع به رشد کنند. هر کدام از این روش های پیوند زدن در نهال های گردو دارای مراحل خاصی می باشد .تنها با در نظر گرفتن شرایط هر کدام می توانید پیوند درخت گردو را به مرحله ی رشد نزدیک سازید. نکته‌ای که برای پیوند‌زدن نهال‌های گردو دارای اهمیت می‌باشد، این‌است که ابتدا نهال گردویی را انتخاب‌کنید که قابلیت و توانایی پیوند‌خوردن را داشته‌باشد. چرا که گوناگونی و ارقام نهال های گردو از میان 28 رقم به شما این اجازه را نمی دهند که بتوانید هر نوع درخت گردو را جهت پیوند زدن انتخاب کنید. پس شناختن ارقام نهال های پیوندی گردو و همچنین بذری اهمیت پیدا می کند.

درباره نهال گردو 

اگر محیط کشت از شرایط آب و هوایی مناسبی برای کشت نهال گردو برخوردار باشد ، خرید نهال گردو یکی از اقتصادی ترین و امن ترین روش های درآمد زایی است.

شما می توانید با ایجاد نهالستان گردو با صرف هزینه اندک طلایی محبوب به نام گردو را بدست آورید . این محصول هم در خارج کشور و هم در داخل کشور مصرف زیادی دارد و قیمت آن نیز بالا می باشد . (کافیست به قیمت گردو در بازار نگاه کنید)

درخت گردو با بزرگ شدن ، سالهای طولانی محصولی با کیفیتی به شما میدهد که دیگر نیازی به سرمایه گذاری مجدد و تجدید بذر و کاشت نیست .

بهترین نهال گردو

بهترین نهال گردو شما را به بهترین محصول گردو نزدیکتر میکند . نهالستان سالم نهال بیش از 25 نوع ارقام نهال گردو با بهترین کیفیت ارئه میدهد که انتخاب بهترین نهال به شرایط محیطی شما بستگی دارد با توجه به شرایط آب و هوای محیط کشت نهال ما مناسب ترین نهال گردو را برای شما پیشنهاد میکنیم .

خرید نهال گردو

از قصد کاشت و برداشت گردو را در نظر دارید اما تجربه در این قسمت ندارید ، اولین مشکلی که به آن بر میخورید این است که نهال گردو را از کجا خریداری کنید . خرید نهال گردو به این معنی است که شما در صنعت گردو شروع به کار میکنید و اهداف خود را میسازید .

ما در زمینه خرید نهال ، سالم نهال را پیشنهاد میکنیم زیرا سالم نهال سالیان طولانی در این زمینه فعالیت حرفه ای داشته و کاملا قابل اطمینان است .
نهال گردوی سالم نهال از تنوع بی نظیری برخوردار است که شما به راحتی میتوانید با توجه به محیط کشت خود مناسبترین و بهترین نوع نهال را خریداری کنید .

خرید اینترنتی نهال گردو

مشاواران تخصصی سالم نهال آماده ارائه خدمات تخصصی و پشتیبانی کامل و پاسخ به سوالات شما میباشد . از همین رو خرید نهال از طریق اینترنت علاوه بر تضمین کیفیت ، در وقت و هزینه سفر شما نیز صرفه جویی میکند ، همچنین دارای مشاوره رایگان کشت و برداشت میباشد .

احداث باغ نهال گردو

در هنگام کاشت نهال گردو ، شرایط آب و هوایی و محیط کشت مهمترین عامل در احداث باغ میباشد . از همین رو محیط کشت نهال هرچه قدر مرطوب و ملایم تر باشد نهال بهتر رشد میکند و محصول بیشتری را به ثمر میرساند زیرا درخت گردو در آب و هوای گرم رشد نمی کند و میسوزد چون تحمل گرما را ندارد .

خاک محیط کشت نیز یکی دیگر از عوامل احداث باغ نهال گردو است که خاک شنی رس بهترین نوع خاک برای کشت نهال میباشد. و خاک با تراکم زیاد باعث میشود درخت تنفس خوبی نداشته و رشد مطلوبی نیز نداشته باد .

شیب زمین نیز یکی دیگر از عوامل احداث باغ نهال گردو است که باید زمین شیبدار نباشد و سطحی پست داشته باشد .

آب نیز عامل حیات تمام موجودات زمین میباشد از همین رو باغ گردو سالانه 9000 متر مربع آب نیاز دارد تا رشد خوبی داشته باشد .

فروشگاه آنلاین نهال سالم نهال

سالم نهال ارائه دهنده انواع نهال به سراسر کشور می باشد.

  • دفتر مرکزی و گلخانه :آذربایجان غربی- شهرستان میاندوآب – کوی رابری بلوار دانشگاه باکری نرسیده به ایستگاه تحقیقات کشاورزی نهالستان سالم نهال
  • آدرس نهالستان شعبه یک :  آذربایجان غربی – شهرستان میاندوآب – کوی تقی آباد شعبه دوم کوی شلوند پشت نیروگاه
  • تلفن همراه : 09144809396
  • صفحه اینستاگرام سالم نهال
  • کانال تلگرام سالم نهال

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *