نهال گردو

همه چیز درباره خواص روغن گردو

همه چیز درباره خواص روغن گردو

همه چیز درباره خواص روغن گردو

در این مقاله از وب سایت فروش نهال سالم نهال قصد داریم همه چیز درباره خواص روغن گردو را به طور جامع و کامل ارائه دهیم. گردو از میوه های سنگی و تک دانه ای می باشد که حاوی مقدار زیادی چربی از جمله امگا 3،پروتئین،آنتی اکسیدان ها، منیزیم ،مس،ویتامینهای A ،D می باشد. روغن گردو که منشا آن از نهال گردو دو نوع است که به لحاظ تجاری نیز در دسترس می باشد. این روغن که با روش پرس سرد یا گرم به دست می آید به دلیل داشتن مواد مغذی برای سلامتی بسیار تاثیر گذار است. همچنین قیمت بالایی دارد. روغن گردو تصفیه شده نیز از نظر مواد مغذی نسبت به نوع اول کمتر است و از آن در صنعت زیبایی و هنر استفاده می شود.

فواید بی نظیر روغن گردو

کمک به سلامت قلب

مصرف روغن گردو در کاهش تشکیل پلاک های آترواسکلروزی(این نوع پلاک به دلیل مصرف بالای چربی و فرایند های التهابی ایجاد می شود)موثر است. و از احتمال تشکیل رسوب در دیواره های رگ های خونی نیز جلوگیری می کند به همین منظور مصرف آن به سلامت قلب و عروق کمک می کند. روغن گردو به دلیل نداشتن کلسترول به سلامت قلب کمک می کند همچنین گردش خون را افزایش می دهد و در کاهش فشار خون نیز موثر است.

جهت مشاهده ی ارقام نهال گردو میتوانید در اینجاکلیک کنید .

درمان ریزش مو

جالب است بدانید روغن گردو به دلیل داشتن مقدار زیادی پتاسیم در رشد مو ها موثر است. زمانی که پتاسیم به شکل موضعی با پوست سر در تماس باشد در بهبود جریان خون و رشد و تقویت ریشه مو تاثیر خواهد گذاشت. از آنجایی که شایع ترین دلیل ریزش مو نرسیدن مواد مغذی و اکسیژن کافی به مو می باشد روغن گردو به دلیل خواص ضد باکتریایی،آبرسانی و مرطوب کنندگی از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری می کند.

ماساژ روغن گردو روی پوست سر عفونت ها را نیز برطرف می کند همچنین باید اشاره نمود که مصرف روغن گردو در رفع شوره نیز به شما کمک خواهد کرد.

کنترل دیابت

مصرف غذاهای حاوی چربی مفید مانند روغن گردو جذب گلوکز در جریان خون و افزایش ناگهانی انسولین در خون را کاهش می دهد. به همین منظور مصرف آن برای افراد دیابتی یا افرادی که در تنظیم سطح قند خون بدن خود دچار مشکل هستند می تواند موثر باشد.

کمک به افزایش باروری در مردان:

خواص روغن گردو در افزایش باروری مردان نیز مشهود است به طوری که احتمال باروری موفق را افزایش می دهد. در واقع روغن گردو به افزایش تعداد اسپرم ها و شکل دهی اسپرم ها نیز کمک می کند.

کمک به کاهش استرس:

خواص روغن گردو در کاهش استرس موثر است و به آرامش ذهن نیز کمک می کند. همچنین اضطراب و علایم افسردگی را نیز کاهش می دهد.

کمک به سلامت پوست:

قطعا یکی از مهمترین خواص روغن گردو کمک به سلامتی پوست می باشد. این روغن به دلیل داشتن ویتامین E و آنتی اکسیدان به تقویت پوست کمک می کند. همچنین آنتی اکسیدان های موجود در روغن گردو از ایجاد چین و چروک در صورت جلوگیری می کند.

کمک به تقویت سیستم ایمنی بدن:

خواص روغن گردو در سلامت سیستم ایمنی بدن نقش بسزایی دارد به طوری که روغن گردو به دلیل داشتن آنتی اکسیدان و خواص ضد باکتریایی به بهبود عملکرد دستگاه های بدن می شود و فشار روی سیستم ایمنی را نیز کاهش می دهد.

فروشگاه آنلاین نهال سالم نهال

نهالستان سالم نهال  دارای بیش از نیم قرن تجربه در زمینه ی پرورش و فروش نهال از جمله نهال بادام است. نهالستان سالم نهال بزرگ ترین نهالستان در شمال غرب ایران است. این نهالستان قادر است انواع ارقام نهال را در هر مقیاسی برای مشتری فراهم کند.  اگر قصد خرید نهال یا کسب اطلاع از قیمت نهال  را دارید حتما با مشاوران ما در نهالستان سالم تماس بگیرید تا از مشاوره های رایگان ما بهره مند شوید.

  • دفتر مرکزی و گلخانه :آذربایجان غربی- شهرستان میاندوآب – کوی رابری بلوار دانشگاه باکری نرسیده به ایستگاه تحقیقات کشاورزی نهالستان سالم نهال
  • آدرس نهالستان شعبه یک :  آذربایجان غربی – شهرستان میاندوآب – کوی تقی آباد شعبه دوم کوی شلوند پشت نیروگاه
  • تلفن همراه : 09144809396
  • صفحه اینستاگرام سالم نهال
  • کانال تلگرام سالم نهال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *