مقالات نهال

خرید نهال گردو فرنور

نهال گردو فرنور

 

خرید نهال گردو فرنور، انتخابی عالی برای باغات پربازده

ما انواع گوناگونی گردو داریم که می توانیم آن ها را در بازار ارائه دهیم و سود خوبی را از طریق فروش به دست بیاوریم. نهال گردو بر اساس منطقه ای که رشد می کند با یکدیگر تفاوت هایی دارند. ما در این بخش می خواهیم یکی دیگر از نژاد های گردو به نام نهال گردو فرنور را که مناسب مناطق سردسیری می باشد را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم. پس لطفا تا انتهای مطلب همراه ما باشید. خرید نهال گردو فرنور یک فرصت استثنایی برای کسب درآمد در کوتاه ترین زمان است.

مشخصات و ویژگی های نهال برتر برای باغداران

نهال گردو فرنور فرانسه از دسته نهال هایی می باشد که در برابر سرمای شدید زمستان مقاومت می کند و تحمل بالایی دارد. چراکه این خصوصیت این امکان را به شما می دهد تا در مناطقی که سردسیر و زمستان است این نهال را بکارید. علارغم همه این ها این نهال دیر گل بوده و دیر تر شکوفه می دهد. معمولا این نهال را در ارتفاع بالا، یعنی چیزی در حدود 1800 متر بالاتر از سطح دریا می کارند. در این میان باید گفت که اگر قصد شما از خرید و یا دانستن قیمت نهال گردو فرنور، کسب درآمد می باشد و قصد دارید تا با سرمایه گذاری بر روی آن زندگی خودتان را رونق دهید گزینه ی مناسبی را انتخاب کرده اید.

بهترین شرایط برای رشد و بهره وری

بهترین زمان برای کاشت نهال گردو فرنور از پایان فصل پاییز تا پایان فصل زمستان می باشد. همچنین این نهال را باید بر اساس آب و هوای منطقه خود و جایی که زندگی می کنید انتخاب و تصمیم بگیرید. دقت کنید که محل کشت هم بسیار مهم می باشد و باید به محل کاشت و موقعیت جغرافیایی آن توجه کنید تا به مشکل بر نخورید. چراکه باید نیاز سرمایی موردنیاز این نژاد تامین گردد تا در فصل باردهی بتوانند بهترین عملکرد را داشته باشد.

آبیاری نهال گردو فرنور، کلید رشد سالم و محصول دهی بالا

آبیاری درخت گردو فرنور همانند سایر فرآیند ها باید به موقع انجام شود تا به خوبی رشد کند. این نشان می دهد که این درخت هیچ مقاومتی در برابر خشکی ندارد یا به عبارتی این نوع درخت گزومورفی بسیار پایینی دارد. پس می توان نتیجه گرفت که امکان آبیاری دیمی وجود ندارد. بهتر است هر 10 روز یکبار 25 لیتر برای هر درخت فرنور، آن ها را آبیاری نماییم. بطور کلی می توان گفت که با توجه به سن و اقلیم منطقه کاشت و همچنین جنس خاک میزان و فواصل آبیاری بسیار متفاوت است چراکه این میزان بین 50 تا 70 لیتر و 7 تا 10 روز متفاوت است.

گردو فرنور فرانسوی

پرورش گام به گام تا دستیابی به محصولی موفق

نحوه هرس درختان باید به صورت منظم انجام شود چراکه هرس کاری در رشد و بلند شدن قد درخت گردو فرنور تاثیر بسیار زیادی دارد. بهتر است سالانه دوبار اقدام به هرس کاری کنیم. منظور ما از هرس این است که درختان پر بار و تولید کننده محصول به وجود بیاوریم. پس منظور از هرس کاری این شد که به درختان فرم بدهیم. هرس درخت گردو با سایر درختان متفاوت است چراکه اگر به صورت دقیق انجام نشود می تواند سبب نابودی درختان شوند.  بهتر است هنگام هرس کاری کنید تا نور کافی به قسمت های مختلف درختان برسند. این نور، سوخت فرآیند مهم و اساس درختان یعنی فتوسنتز و سیتوپلاسم است که سبب رشد یاخته شده و در نهایت نهال های شما رشد و بارده خواهند بود. توجه کنید که محل برش شاخ و برگ های اضافی را با چسب های باغبانی، بپوشانید تا درختان شما از آلودگی و بیماری در امان باشند. رها کردن محل هرس و قطع در نهال گردو فرنور؛ همانند رها کردن زخم های باز در بدن انسان است.

راهنمای کامل برای کاشت این نهال

قبل از کاشت بهتر است نوع خاک بررسی و آنالیز شود. حالا میخواهیم چند مورد از ویژگی های خاک مناسب را جهت پرورش برایتان بگوییم:

  • یکی از مهم ترین فاکتورهایی که بهتر است قبل از کاشت و پرورش نهال های گردو صورت پذیرد، فراهم کردن خاک مناسب می باشد.
  • جالب است بدانید نهال های گردو فرنور؛ در خاک های شور یا اسیدی قابلیت پرورش ندارند، و نیازمند یک خاکی با پی اچ خنثی می باشند.
  • از این رو بهتر است قبل از کشت اسیدیته خاک مورد نیاز را افزایش قرار دهید.
  • همچنین بافت آن می بایست اصطلاحا شنی ماسه ای باشد تا ریشه امکان رشد در خاک را داشته باشد.
  • اگر احساس کردید قبل از کاشت، خاک با سفتی ای مواجه هست، بهتر است قبل از آن حسابی با بیل خاک را شخم بزنید تا بافت خاک نرم شود.

قیمت این نوع نهال در نهالستان ما چقدر است؟

نهالستان ما آماده است که بهترین نهال را در اختیار شما بگذارد تا بهترین استفاده را از آن بکنید. شما می توانید با اطمینان و خیالی راحت از نهالستان ما خرید کنید. همین حالا با کمک کارشناسان بهترین گزینه را انتخاب کنید و سفارشات خود را ثبت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *