نهال, نهال بادام

فواید بادام درختی برای لاغری

فواید بادام درختی برای لاغری ?

فواید بادام درختی برای لاغری ?

در این مقاله از وب سایت فروش انواع نهال سالم نهال ? از جمله نهال بادام قصد داریم فواید بینظیر بادام درختی برای لاغری ا برای شما شرح دهیم. به‌دليل وجود پروتئين و فيبر موجود در اين‌آجيل‌خوشمزه فرد بعد خوردن‌آن احساس‌سيري مي‌كند و در‌كاهش‌وزن و لاغري‌آن بسيار مفيد مي‌باشد. فيبر موجود در آن سبب حركات روده اي مي شود و سموم را از بدن دفع مي كند. همچنین ميزان قند خون را تنظيم مي كند و ميل به خوردن غذا را كاهش مي دهد. زماني كه بدن منيزيم كافي داشته باشد جريان خون اكسيژن و مواد مغذي را با سرعت بيشتري حمل مي كند. نهایتا از تپش تند قلب جلوگيري مي كند.

رابطه میان بادام و لاغری‌شکم

كساني كه قصد لاغر شدن دارند بادام درختي لاغري گزينه مناسبي براي آن‌ها مي باشد. رابطه‌ بادام و لاغری شکم؛ به صورت مستقيم مي باشد. با خوردن اين آجيل فرد احساس سيري مي كند و اشتهايش كم مي شود و از پرخوري جلوگيري مي كند. به علت وجود فيبر و پروتئين موجود در آن است. همچنين به دليل وجود منيزيم بالاي آن ميزان قند خون را تنظيم مي كند و فرد ميل چنداني به غذا خوردن نشان نمي دهد.

میزان مجازی مصرف بادام درختی برای کاهش وزن

طبق توصیه‌ رژيم غذایی بايد روزانه حدوداً 23 عدد بادام بخوريم تا سالم بمانیم . البته ناگفته نماند اگر اين ميزان بادام همراه با 1 ليوان شير مصرف شود تمام مزاياي تغذيه اي و سلامتي را دارد.

سایر خواص بادام درختی برای لاغری

محققان بر اين باورند رابطه‌ بين چربي هاي غير اشباع در اين آجيل و چربي هاي دور شكمي وجود دارد. چربي هاي غير اشباع داراي مقادير بالايي از اكسيداسيون هستند كه توانايي اين را دارند چربي هاي احشايي را از بين ببرند.

براي دریافت خواص مغز بادام ، آن را به مدت 6 ماه به طور منظم مصرف مي كردند نسبت به بقيه گروه ها كاهش چشمگيري وزن، سايز دور كمر كمتر و فشار خون سيستوليك كمتري داشتند. بهتر است براي اينكه نتیجه‌ بهتر بادام درختي لاغري اثر بگزارد آن را قبل از وعده هاي اصلي مصرف بشود. قبل از وعده هاي صبحانه، نهار و شام 10 عدد بادام ميل كنيد باعث از بين بردن چربي غذا خواهد شد و بدن بعد از مصرف غذا شروع به تجزيه كالري مي كند و متابوليسم يا سوخت و ساز بدن را افزايش مي دهد.

محدودیت های غذایی خود را در نظر بگیرید:

مانند هر غذای دیگری نباید در مصرف بادام نیز زیاده روی کرد. پس سعی کنید بادام را قبل از مصرف اندازه گیری کنید و به عنوان میان وعده یا بخشی از وعده غذایی خود استفاده کنید. البته بهتر است قبل از ایجاد این تغییرات در رژیم غذایی با متخصص تغذیه خود مشورت کنید.

بادام درختی خام بهترین گزینه کاهش وزن

از ياد نبريد كه مصرف بادام درختي بهتر است به صورت خام و بدون هیچ‌گونه افزودني به خصوص نمك باشد. چرا که نمك ممكن است خود به ‌تنهایی مشكلات فراواني از قبیل انواع عارضه های قلبی و مغزی را به وجود بياورد.

فروشگاه آنلاین نهال سالم نهال

نهالستان سالم نهال  دارای بیش از نیم قرن تجربه در زمینه ی پرورش و فروش نهال از جمله نهال بادام است. نهالستان سالم نهال بزرگ ترین نهالستان در شمال غرب ایران است. این نهالستان قادر است انواع ارقام نهال را در هر مقیاسی برای مشتری فراهم کند.  اگر قصد خرید نهال یا کسب اطلاع از قیمت نهال  را دارید حتما با مشاوران ما در نهالستان سالم تماس بگیرید تا از مشاوره های رایگان ما بهره مند شوید.

  • دفتر مرکزی و گلخانه :آذربایجان غربی- شهرستان میاندوآب – کوی رابری بلوار دانشگاه باکری نرسیده به ایستگاه تحقیقات کشاورزی نهالستان سالم نهال
  • آدرس نهالستان شعبه یک :  آذربایجان غربی – شهرستان میاندوآب – کوی تقی آباد شعبه دوم کوی شلوند پشت نیروگاه
  • تلفن همراه : 09144809396
  • صفحه اینستاگرام سالم نهال
  • کانال تلگرام سالم نهال

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *