مقالات نهال, نهال بادام

راهنمای تخصصی خرید نهال بادام مرغوب

کاملترین راهنمای تخصصی خرید نهال بادام (specialized guide to buying almond seedlings)

راهنمای تخصصی خرید نهال بادام مرغوب (specialized guide to buying almond seedlings)

این مقاله بهترین و کاملترین راهنمای تخصصی خرید نهال بادام مرغوب (specialized guide to buying almond seedlings) برای باغداران عزیز می باشد. عدم آگاهی خریداران در این مورد سبب شده تا فروشندگان از ارائه ی اطلاعات کامل تری نسبت به ارقام نهال بادام؛ خودداری کنند. از آن طرف عده ای هم از مصرف بادام ها صرف نظر کرده اند، اما بر روی خواص و ویژگی های این محصول جذاب نباید چشم پوشی کنید، چرا که اگر تمام این خواص را بدانید و گونه های درستی را نیز برای مصرف روزانه انتخاب کنید دیگر بادام را از برنامه غذایی خود کنار نمی گذارید.

ملاک های  تخصصی خرید نهال بادام مرغوب

برای خرید نهال بادام مرغوب، می‌توانید از راهنمای زیر استفاده کنید:

  1. انتخاب فروشنده معتبر: اولین مرحله در خرید نهال بادام، انتخاب فروشنده معتبر است. فروشندگان معتبر به عنوان مثال فروشندگانی که دارای مجوز فعالیت هستند، نهال‌های با کیفیت و سلامت، انواع نهال‌ها را به شکل مستقیم از باغ‌های تولید کننده تامین می‌کنند.
  2. انتخاب نهال با کیفیت: برای خرید نهال بادام با کیفیت، باید به مواردی مانند ریشه، ساقه و برگ‌های نهال توجه کنید. نهال باید دارای ریشه سالم، ساقه قوی و برگ‌های سبز و سالم باشد. همچنین برای خرید نهال بادام می‌توانید از نهال‌هایی با عمر کوتاه تری استفاده کنید تا به رشد بهتری برسد.
  3. انتخاب نهال با میزان رشد مناسب: نهال‌هایی با میزان رشد متوسط برای کشت در مناطق مختلف ایران مناسب است.
  4. مطابق با درخواست شما، برای خرید نهال بادام بهتر است که ابتدا مشخص کنید که در کدام منطقه قرار دارید و چه نوع خاک و آب و هوایی در منطقه شما وجود دارد؛ زیرا بادام به خاک و آب و هوای خاصی نیاز دارد و برای رشد بهتر و محصولدهی بهتر، نوعی از بادام که با شرایط منطقه شما سازگاری بیشتری دارد باید انتخاب شود.

با پرورش نهال بادام به چه محصولاتی می رسید؟

در صورت خریداری نهال بادام؛ پس از مدتی در زمان برداشت تنها با 1 محصول سر و کار نخواهید داشت. هر نهال به صورت غیر مستقیم به شما محصولات جانبی هم می دهد که عبارت اند از:

  1. روغن بادام خوراکی، این روغن در پخت و پز غذاها نیز به کار می روند.
  2. شیر بادام؛ تغذیه ی مناسبی است که جایگزین شیر گاو می تواند باشد، چرا که افرادی هستند که طعم شیرهای معمولی را نمی توانند تحمل کنند پس این تغییر برایشان دلچسب خواهد بود و شما می توانید در این راه کمک کننده واقع شوید.
  3. اسانس های غذایی که طعم بادام شیرین را دارند، این اسانس ها برای صنعت عظیم غذایی کاربرد زیادی دارد.
  4. کره های گیاهی و حتی بستنی هایی که از مغز حاصل از درخت بادام؛ در تولید آن ها می توانید استفاده کنید، در اینجا با یک محصول کاملا جدیدی رو به رو خواهید شد و برای شما یک سودآوری دیگری را در پی خواهند داشت.
  5. روغن های آرایشی، این محصولات جانبی حاصل از 1 نهال بادام؛ خواهند بود که در تمام لوازم آرایش های مطرح و گران قیمت در سراسر دنیا فروش بالایی را به خود اختصاص داده اند.
کلام آخر

در هنگام خرید نهال بادام، بهتر است نهال‌هایی را که دارای ریشه سالم و بدون آسیب هستند، انتخاب کنید. همچنین، به مراقبت‌های لازم برای نهال بادام پیش از و پس از کاشت آن توجه کنید تا به خوبی رشد کند. به عنوان مثال، نهال بادام باید در مکانی با خاک مرطوب و با آبیاری منظم کاشت شود و نیاز به نور خورشید دارد. همچنین، نگهداری منظم و کنترل آفات و بیماری‌های مختلف نیز برای رشد و توسعه بهتر بادام بسیار مهم است.

فروشگاه آنلاین نهال سالم نهال

برای  خرید نهال در ابتدا می بایست به سایت سالم نهال مراجعه کنید.  در قدم دوم باید از کارشناسان ما در این زمینه مشورت بخواهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه خرید انواع نهال و مشاوره خرید نهال به شماره زیر پیام دهید یا از طریق واتس آپ با ما در ارتباط باشید. کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس خواهند گرفت. سالم نهال ارائه دهنده انواع نهال به سراسر کشور می باشد.

در این مجموعه نهالستان، نهال‌های مختلف انواع میوه برای فروش وجود دارد که شما ‌می‌توانید برای خرید آن‌‎ها اقدام کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان، می‌توانید با روابط عمومی این مجموعه نهالستان ارتباط برقرار کنید. به صورت تلفنی، اطلاعات مورد نیاز را در مورد خرید و قیمت نهال به دست آورید.

انواع نهال میوه شناسنامه دار

ارتباط با سالم نهال

  • دفتر مرکزی و گلخانه :آذربایجان غربی- شهرستان میاندوآب – کوی رابری بلوار دانشگاه باکری نرسیده به ایستگاه تحقیقات کشاورزی نهالستان سالم نهال
  • آدرس نهالستان شعبه یک :  آذربایجان غربی – شهرستان میاندوآب – کوی تقی آباد شعبه دوم کوی شلوند پشت نیروگاه
  • تلفن همراه : 09144809396
  • صفحه اینستاگرام سالم نهال
  • کانال تلگرام سالم نهال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *