نهال گردو

خرید نهال گردو در تهران

خرید نهال گردو در تهران

خرید نهال گردو در تهران

اگر قصد اطلاع از قیمت و خرید نهال گردو در تهران دارید، به فروشگاه اینترنتی ارقام نهال سالم نهال به مدیریت توحید حسینی مراجعه نمایید. آب و هوای شهر تهران باتوجه به شرایط آن متغیر است. در نواحی کوهستانی شمال با هوایی سرد و مرطوب و در نواحی دشتی جنوب با هوایی گرم‌ و خشک روبه‌رو هستیم. میزان بارندگی در تهران زیاد نبوده و تعداد روزهای یخبندان در آن، 36 روز در سال ثبت شده است. ارتفاع تهران از سطح دریا حدودا بین 1050 متر در جنوب و 1800 متر در شمال متغیر است. خرید نهال گردو در تهران و خرید نهال میوه در تهران یکی از بهترین راهکارهایی است که باغداران بتوانند باغ ‌های خود را توسعه دهند. بهترین نهال گردو و نهال میوه را می توانید از بزرگترین نهالستان گردو و نهال فروشی تهران با کیفیت عالی خریداری کنید.

بهترین نهالستان خرید نهال گردو

نهالستان معتبر تهران یک مرکز عرضه نهال و توزیع نهال است که نهال های باکیفیت را به دست باغداران می رسانند. موقعیت مکانی شهر تهران و نزدیک بودن به دامنه ‌های کوهستان البرز شرایط اقلیمی مناطق محدود به البرز را برای کاشتن نهال گردو در تهران مناسب ساخته است. انواع ارقام نهال گردو را می توان در دامنه های کوهستانی پرورش داد؛ به شرطی که دسترسی به منابع آبی فراهم باشد. در ادامه شما را با بهترین ارقام نهال گردو برای کاشت در تهران آشنا می کنیم و سپس نهال های میوه را هم معرفی خواهیم کرد.

نهال‌گردو مناسب تهران

گردو یکی از درختان با بهره وری بالا و اقتصادی است که در هر شرایط اقلیمی ‌ایران قابلیت کاشت را دارد. با توجه به ارقام متنوع و نژادهای گوناگون گردو که عملکردهای مختلفی را دارند، می‌توان در هر منطقه‌ای با تحقیق درست درباره بهترین نهال، آن را پرورش داد. شرایط جغرافیایی تهران و منطقه آن باعث شده تا از رشد خوبی برای کاشت نهال گردو برخوردار باشد. در ادامه به معرفی 6 مورد از بهترین نهال گردو در تهران با ویژگی های باردهی عالی آن ها خواهیم پرداخت:

  • نهال گردو چندلر
  • خرید نهال گردو اسرائیلی
  • نهال گردو تویسرکان
  • نهال گردو فرنور
  • نهال گردو کانادایی
  • نهال گردو ژنوتیپ برتر
  • نهال گردو خوشه ای در تهران

نهال گردو چندلر

اگر بخواهیم یک نهال گردوی مناسب برای کاشت در تهران را معرفی کنیم، قطعاً خرید نهال گردو چندلر جزو اولویت ‌ها قرار می گیرد. بازدهی این نهال گردو در تهران بسیار مناسب است و در ارتفاعات هزار تا 1500 متری رشد می کند. در دوران بلوغ درخت گردو چندلر می توانید تا حداکثر 70 یا 75 کیلوگرم میوه مرغوب برداشت کنید. خرید نهال گردو در تهران از طریق نهالستان معتبر تهران امکان پذیر است. این نهال ها شناسنامه دار هستند و در سلامت کامل به شما تحویل داده می شوند.

نهال گردو اسرائیلی

گفتنی است نهال گردو اسرائیلی یکی از انواع گونه های نهال گردو در تهران است که از نظر باردهی مورد توجه باغداران قرار گرفته است.  نهال گردو اسرائیلی از گونه ‌های دیرگل می باشد و از سال دوم به باردهی می ‌نشیند. می توانید این نوع نهال گردو را در شرایط آب و هوایی تهران به خوبی بکارید و نگران آفت زدگی یا سرمازدگی نباشید. گردو اسرائیلی در ارتفاعات 1500 متری از سطح دریا رشد خوبی دارد، بنابراین برای باغ هایی که در اطراف تهران وجود دارند انتخاب خوبی است.

نهال گردو تویسرکان

یکی دیگر از انواع نهال گردو در تهران، نهال گردو تویسرکان می باشد. این نوع نهال گردو به اندازه ‌ای مرغوب و با کیفیت است که از آن برای صادرات هم استفاده می شود. در دوران بلوغ درختان گردو تویسرکان می توانید حداکثر ۵۰ کیلوگرم از هر درخت میوه مرغوب برداشت کنید. این نهال گردو در ارتفاعات 1500 متر از سطح دریا به خوبی رشد می کند، باردهی نهال گردو تویسرکان در هر هکتار ۶ تن میوه مرغوب است.

نهال گردو فرنور

نهال گردو فرنور برای کاشت در تهران پیشنهاد می ‌شود. این نوع نهال های گردو تا حداکثر 3000 متری از سطح دریا رشد می کنند و در هر هکتار، 6 تن گردوی مرغوب می دهند. اگر به دنبال خرید نهال گردو از نهالستان مرکزی مجوزدار تهران هستید و می خواهید نهال گردو در شرایط سردسیر، مقاوم باشد، نهال گردو فرنور را به شما پیشنهاد می دهیم.

خرید نهال گردو خوشه ای در تهران

نهال گردو خوشه ای در تهران یکی دیگر ار ارقام مناسب نهال گردو برای این شهر است. از ویژگی‌های بارز نهال گردو خوشه‌ای در تهران می‌توان به دیر گل دهی، بازدهی بالا، پوست کاغذی و راحت کنده شدن پوسته از مغز اشاره کرد.

نهال گردو ژنوتیپ برتر

یکی از بهترین ارقام نهال گردو در تهران، نهال گردو ژنوتیپ برتر است. این نهال گردو در ارتفاعات 3000 متری از سطح دریا به خوبی رشد می ‌کند. عمر اقتصادی نهال های ژنوتیپ برتر، 200 سال می باشد، بنابراین انتخاب خوبی برای باغ ‌های بزرگ و وسیع است. در دوران بلوغ این نونهال ها، از پنج سالگی می توانید در هر هکتار 8 تن گردو برداشت کنید. نهال گردو ژنوتیپ برتر در برابر سرمای زمستان مقاوم است. همچنین نسبت به آفت زدگی یا بیماری ‌های درخت گردو تحمل بالایی دارد.

فروشگاه آنلاین نهال سالم نهال

برای  خرید نهال در ابتدا می بایست به سایت سالم نهال مراجعه کنید. پس از اطلاع از  قیمت و خرید نهال گردو با شماره تماس های درج شده در وب سایت برای این کار اقدام کنید. در قدم دوم باید از کارشناسان ما در این زمینه مشورت بخواهید. ما برای این که شما بهتر بتوانید نهال میوه مورد نظرتان را انتخاب کنید، در هر مقاله اشاره ای به خواص میوه آن نهال هم خواهیم داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه خرید انواع نهال میوه از جمله به شماره زیر پیام دهید یا از طریق واتس آپ با ما در ارتباط باشید ، کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس خواهند گرفت. سالم نهال ارائه دهنده انواع نهال به سراسر کشور می باشد.

مجموعه نهالستان سالم نهال با مدیریت مستقیم مهندس توحید حسینی. آماده ارائه خدماتی نظیر فروش نهال  با کیفیت بالا و با قیمتی مناسب می‌باشد. در این مجموعه نهالستان، نهال‌های مختلف انواع میوه برای فروش وجود دارد که شما ‌می‌توانید برای خرید آن‌‎ها اقدام کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان، می‌توانید با روابط عمومی این مجموعه نهالستان ارتباط برقرار کنید و به صورت تلفنی، اطلاعات مورد نیاز را در مورد خرید و قیمت نهال گردو  به دست آورید.

انواع نهال میوه شناسنامه دار

ارتباط با سالم نهال

  • دفتر مرکزی و گلخانه :آذربایجان غربی- شهرستان میاندوآب – کوی رابری بلوار دانشگاه باکری نرسیده به ایستگاه تحقیقات کشاورزی نهالستان سالم نهال
  • آدرس نهالستان شعبه یک :  آذربایجان غربی – شهرستان میاندوآب – کوی تقی آباد شعبه دوم کوی شلوند پشت نیروگاه
  • تلفن همراه : 09144809396
  • صفحه اینستاگرام سالم نهال
  • کانال تلگرام سالم نهال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *