مقالات نهال, نهال

بهترین نوع درخت گردو کدام است؟ ?

بهترین نوع درخت گردو کدام است؟ ?

بهترین نوع درخت گردو کدام است؟ ?

در این مقاله از سایت سالم نهال ما بین سوال پاسخ خواهیم داد که بهترین نوع درخت گردو کدام است؟ معمولا پاسخ دادن به این سوال کمی دشوار است که بهترین نژاد گردو؛ چه رقمی می باشد. برای داشتن یک باغ پربار نیاز به بهترین نهال گردو، دارید. صفت بهترین درخت گردو؛ به گونه‌ای گفته می‌شود که علاوه بر باردهی حداکثری با کمترین چالش‌ها در دوران‌رشد همراه است. پس از گذشت چند سال سودآوری زیادی برای باغداران به همراه می آورد.

معرفی انواع بهترین نهال گردو برای کاشت

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید جمله ی “یک گردو بکار هزار گردو بردار”؛ از کجا پدید آمد. این جمله ی معروف اولین بار حین خرید قیمت نهال گردو از نهالستان سالم نهال صورت پذیرفت. سالم نهال بهترین مرکز تولید و عرضه انواع نهال گردو می باشد.

نهال گردو فرنور بهترین نوع درخت گردو

اگر فکر می کنید سرمای منطقه شما در فصل زمستان تمام گل و گیاهان را نابود می کند، به کاشت این نهال گردو، بپردازید. فرنور مناسب مناطق بسیار سردسیر می باشد و باردهی بالای آن باعث شده تا بسیاری از باغداران در این مناطق به پرورش گردو ادامه دهند.

نهال گردو ژنوتیپ بهترین نوع درخت گردو

یکی از بهترین گونه های بومی که دارای مقاومت زیادی در مناطق معتدل و گرمسیر کشور می باشد. این نهال گردو، جزو ارقام پایه بذری می باشد و نسبت به ارقام وارداتی پیوندی قیمت مناسب تری دارد. اگر شرایط آب‌و‌‌هوای شهر شما با این نهال گردو، سازگاری دارد پرورش این گونه به شدت پیشنهاد می شود.

نهال گردو چندلر بهترین نوع درخت گردو

از گردوی چندلر با عنوان “Celebrity” گردوها یاد می کنند. این گیاه جزو نهال های پیوندی می باشد و برای اهداف تجاری کشاورزان بسیار مناسب است.

مهم ترین نکته ی شناخت بهترین نژاد نهال گردو یا بهترین نوع درخت گردو

نکته ای که برای شناخت بهترین ارقام گردو، وجود دارد این است که گردوهای پیوندی و بذری را از یکدیگر جدا کنید. در ابتدا اهداف خود را مشخص کنید که باردهی زیاد برای شما اولیویت دارد یا مسائل دیگر، چون بهترین نوع درخت گردو؛ هم در میان ارقام پیوندی و هم ارقام پایه بذری، وجود دارد. در این دسته بندی ها با گردوهای زودگل و دیرگل، هم سروکار دارید و برای تمام مناطق سردسیری و گرمسیری؛ می توانید بهترین نهال گردو؛ را پرورش دهید.

اگر بخواهید گردی گردو های شما مانند یک گردو واقعی باشد، بهتر است که نسبت به سایر مسائل درخت گردو حساس باشید. درخت گردو نسبت به تمام مراقبت ها و رسیدگی ها، از خود عکس العمل نشان می دهد و به همین علت است که اگر برای یک درخت گردو سمپاشی را به درستی انجام دهید و برای گونه ای دیگر انجام ندهید، در مقابل این کار با ارزش شما، باردهی بیشتری را به ارمغان می آورد.

فروشگاه آنلاین نهال سالم نهال

سالم نهال ارائه دهنده انواع نهال به سراسر کشور می باشد.

  • دفتر مرکزی و گلخانه :آذربایجان غربی- شهرستان میاندوآب – کوی رابری بلوار دانشگاه باکری نرسیده به ایستگاه تحقیقات کشاورزی نهالستان سالم نهال
  • آدرس نهالستان شعبه یک :  آذربایجان غربی – شهرستان میاندوآب – کوی تقی آباد شعبه دوم کوی شلوند پشت نیروگاه
  • تلفن همراه : 09144809396
  • صفحه اینستاگرام سالم نهال
  • کانال تلگرام سالم نهال

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *