مقالات نهال, نهال گردو

بهترین زمان کاشت نهال گردو در مناطق سردسیر

بهترین زمان کاشت نهال گردو در مناطق سردسیر

بهترین زمان کاشت نهال گردو در مناطق سردسیر (Time to fertilize fruit trees)

اگر در منطقه سردسیر اقدام به کاشت گردو میکنید، بهترین زمان کاشت نهال گردو در مناطق سردسیر (Time to fertilize fruit trees) را باید بدانید. درختان گردو در درازمدت می‌توانند به عنوان یک سرمایه کوچک محسوب شوند؛ چراکه عمر طولانی این درختان، به شرط رسیدگی مداوم و آب و خاک مناسب، آنها را برای نسل‌های بعد هم حفظ خواهد کرد.

عوامل موثر در تعیین بهترین زمان کاشت نهال گردو

  • میزان ریشه ی نهال
  • میزان رشد نهال در گلدان
  • زخمی شدن یا نشدن ریشه ی نهال
  • دمای کاشت در زمان کاشت
  • میزان آبیاری
  • و…

بهترین زمان کاشت نهال گردو در مناطق سردسیر

بهترین زمان کاشت نهال گردو در مناطق سردسیر اوایل فصل پاییز می باشد. کارشناسان توصیه می کنند به علت حساس بودن نهال های جوان گردو به یخبندان و سرما آن ها را از واسط فصل پاییز تا نهایتا اوایل فصل بهار بکارید.

بهترین زمان کاشت نهال گردو را می توان به ماه آبان و اسفند نسبت داد در صورتی که خاک دچار یخ زدگی نباشد. به این صورت می توانید از نهال های گردوی جوان در برابر سرما و یخبندان محافظت کنید. در نظر داشته باشید که برای کاشت نهال گردو در مناطق سردسیری انتخاب فصل مناسب یک نکته بسیار مهم و کلیدی می باشد.

افراد متخصص در این زمینه می‌ توانند شما را به راحتی راهنمایی کرده تا بتوانید نهال گردوی خود را از سرما یخ بندان محافظت کرده و در زمان مناسب برداشت محصول بسیار عالی داشته باشید. البته برای کاشت نهال گردو در مناطق سردسیری علاوه بر انتخاب فصل مناسب، انتخاب نوع نهال گردو نیز بسیار مهم است. شما برای کاشت نهال گردو در مناطق سردسیر باید از نهال های ویژه این مناطق استفاده کنید.

برای مطالعه بیشتر ر زمینه گردو کلیک کنید: ویکی پدیا

فروشگاه آنلاین نهال سالم نهال

برای  خرید نهال در ابتدا می بایست به سایت سالم نهال مراجعه کنید.  در قدم دوم باید از کارشناسان ما در این زمینه مشورت بخواهید. برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه خرید انواع نهال و مشاوره خرید نهال به شماره زیر پیام دهید یا از طریق واتس آپ با ما در ارتباط باشید. کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس خواهند گرفت. سالم نهال ارائه دهنده انواع نهال به سراسر کشور می باشد.

در این مجموعه نهالستان، نهال‌های مختلف انواع میوه برای فروش وجود دارد که شما ‌می‌توانید برای خرید آن‌‎ها اقدام کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان، می‌توانید با روابط عمومی این مجموعه نهالستان ارتباط برقرار کنید. به صورت تلفنی، اطلاعات مورد نیاز را در مورد خرید و قیمت نهال به دست آورید.

انواع نهال میوه شناسنامه دار

ارتباط با سالم نهال

  • دفتر مرکزی و گلخانه :آذربایجان غربی- شهرستان میاندوآب – کوی رابری بلوار دانشگاه باکری نرسیده به ایستگاه تحقیقات کشاورزی نهالستان سالم نهال
  • آدرس نهالستان شعبه یک :  آذربایجان غربی – شهرستان میاندوآب – کوی تقی آباد شعبه دوم کوی شلوند پشت نیروگاه
  • تلفن همراه : 09144809396
  • صفحه اینستاگرام سالم نهال
  • کانال تلگرام سالم نهال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *